Prestige

Filmens handling är lika förvirrande som brilliant... den förvirrar samtidigt som den är simpel - Precis som magin/illusionerna som handlingen krestar kring!

Filmens handling följer två magiker/illusionisters rivalitetoch kamp för att överglänsa varandra.. Som huvudkaraktär får vi nog dock främst följa Dunant spelad av Hugh Jackman... I slutänden knänns det dock inte som att han varit filmens protagonist... dvs någon som går vinnande i striden efter att ha slagit sig ur ett underläge genom filmenshandling! Även om man känner empatioch "hejar" på honom igenom filmen... så får slutet mig att fundera en gång till! ;)

Mycket bra film

4+

kakfat!

/R

Kommentarer:

1 fanny:

skriven

Det skulle vara jätte snällt om du röstade på mig i denna tävlingen ! Då skulle jag bli jätte glad.

Alla som har röstat skriver jag upp på min blogg !



http://sverigessnyggasteglass.se/?13014

Kommentera här: