Lucky number Slevin

Det var andra gången som jag såg filmen, och kanske var det för lång tid emellan dessa(nästan ett år sedan jag såg den sist!). Första gången jag såg filmen så uppskattade jag alla detaljer, som till en början verkar vara trådar i ett ormbo av osammanhängande text! I slutet visar har dock allt klarnat och det som till en örjan med vekar vara ett osammanhängande missmash av tidshopp i berättarordningen, så känns allt grymt bra.


Filmen är väldigt intelligent och smart... Josh Hartnett görför en gång skull en trovärdig roll som brådmogen yrkesmördande ung man. Tempot i filmen ställde till det för mig denna andra gång, och jag kan därför inte göra annat än att rekommendera dig som läser detta att vara pigg när du börjar titta på filmen!


Solklar 4:a för kvaliteten i filmen... dock inga kakor!

NoneNoneNoneNone

/R

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

En film som var förvånande bra måste jag säga! :-)

2 Batti:

skriven

Oj, namnet föll bort...



Men men, filmen är ändå förvånansvärt bra! :-)

Kommentera här: