TeenWolf

 
              Teen wolf 1 & 2 - Double pack (Import Sv.Text)
Att döma ut den här filmen utifrån sin 80-talsankytning och påbyggnad av den då så "hippa"killen Michael J Fox, vore lika lätt som att sparka in en dörr som redan är öppen.

I mångt och mycket är filmen en high-school rulle, med samma ingridiens och avslut som alla andra sådana rullar. "Duger jag som jag är och är den någon gillar mig för den jag är?" och "kommer jag att gilla mig själv om jag ändrar mig och är dom som blir vän med mitt ändrade jag verkligen mina vänner?". Det första besvaras med JA och det andra med NEJ. Det enda som skiljer sig är att huvudrollskaraktären är lurvig, har ett desperat behov av manikyr och ylar lite titt som tätt.

Filmen skall endast ses i två fall. Som en hyllning till Michael J. Fox eller för att man tycker att 80-talet är på! Hög nostalgifaktor är det i alla fall!!



 

/R

Kommentera här: