0 Läs mer >>
 
Om du är en sucker för serietidningsbaserad action rullar, älskar Marvel och slapstick-humor: Välkommen i klubben! :) Men ni som följt mig ett tag vet att jag är såld på den här typen av rullar!! Got to love it :)
 
Bra animering och lagom högt tempo.
 
Nog för att jag läst mycket marvel - men har inte mött på den den här hjältegruppen tidigare.... läs mer här eller på marvels officiella sida.
 
Det blev en hel del nytt, även om jag som marvelnörd kände igen en del... Kree: Humanoidrasen som är ursprunget karaktären till Ms. Marvel (aka Carol Danvers, som har att göra med Avengers, Shield och X-Men!).... Saknade dock lite Shiiar och Skrulls i filmen - Kan tänka mig en och annan parallell till Fantastiska fyran, Galactus och Silver surfaren när uppföljaren kommer! ;)
 
Ska försöka skriva mer utförligt och nyanserat ( :P till alla lärarkollegor därute) och analyserande framöver!
 
Cookies fur alles och massa kramar //R
 
 
 

Guardians of the Gala...