Alien versus Predator Requiem

Ursäkta min franska - Men vilken jävla skit film!
                                             
Jag gillade hur den första Alien versus Predator filmen knöt ihop de två Scifi monstrena med varandra... Filmen skapade en logisk förklaring till första Alienfilmen och jag gillade även kopplingen som Predatorvarelserna hade med mänsklighetens historia.

Denna uppföljare börjar där första filmen slutar - och en "Predator-Alien" kläcks ur den stupade Predatorkrigaren. Skeppet som detta sker på kraschar på jorden och ganska snart så är helvetet löst i en ameriansk småstad!

Från vad som förefaller vara Predators hemvärld far en stor krigare iväg för att rensa upp...
Mycket föutsägbart... och som vanligt slutar filmen med att jänkarna "nukar" hela skiten!

Kan jag få tillbaka mina ca 1½ timme, tack!????
Den här filmen får -1 i betyg!

Arrestera regissörens väska!!!!

Kommentera här: