Ytterligare ett läsår lider - skjut den jäveln!

Grym artikel om rörlig bild elever i UNT!

De senaste två åren har jag i slutet av läsåret tyckt att det har varit ganska jobbit... Eleverna i rörlig bild har utvecklats och gjort sina filmer... och jag vill skapa mer tillsammans med dom! Varje år har jag pustat och tänkt "hur ska vi kunna toppas det här" och efter varje nytt år så har det toppats... oj oj oj... ni som ska gå nästa år... när ni toppar det här.... akta er där ute i filmvärlden!

Årets elever har blivit prisbelönade, vid Focus filmtävling. Eric Deremar fick ett hedersomnämnande för sin skåderspelar insats... Filmen "I mitt huvud" vann första pris och musikvideon "Kustvägen söderut" kom tvåa. "I mitt huvud" är därmed direktkvalificerad till ungdomsfilm tävlingen "Novemberfestivalen" i Trollhättan, och "Kustvägen söderut" kommer att kvala i höst!

Jag kan inte annat än säga att jag är förbaskat stolt över mina elever... och deras examensfilmer knäcker ganska grovt... så på onsdag skickar vi in dom till nästa års uttagningar!

Arrestera min väska!
MVH Robban

Kommentarer:

1 J:

skriven

Hur fick du frågan om lön till status? Eller missuppfattade jag dig?

2 Anonym:

skriven

Syftade på att beroende på vad du tjänar så blir referenslönen lite olika, om du tex tjänar 50 ' i månaden så strävar du uppåt och kanske inte anser detta vara mycket då du jämför dig med de som tjänar 60'.

Kommentera här: