Låt den rätte komma in!

                        DVD Film: Låt den rätte komma in

Det har gått över en vecka sen jag såg den här filmen... men jag har inte vågat sätta mig ner och skriva om den ordenligt förrän nu!

Min första reaktion under filmen var att det var ett alldeles lyssande foto... snygga klipp och vinklar... scenen i poolen i slutet är lysande och likaså snöscenen i inledningen!

Min första reaktion efter att ha sett klart filmen var att den här filmen var ju jättebra ... tokbra.... För att vara svensk... jag hausade upp den enbart därför... det är därför som jag väntat ett tag med att betygsätta den!

Storyn är inte helt hundra tycker jag... framförallt är det temat av en underårig vampyr och allt vad det innebär, som inte avhandlas riktigt ordenligt... Filmen fungerar dock som en väldigt bra kontrast med den överputtignuttiga filmen Twillight!




NoneNoneNone
/R

Kommentera här: